Busragrl52 Busraarsubbb kaç haftalıksın benim 10 haftalığa kadar hamile olduğumu anlamadım bile korkuyodum hatta niye böyle diye
BeyzaF Busraarsubbb başlarda benim sadece göğüs hassasiyetim vardı ama adet zamanı da olduğu için ben hamile olduğumu düşünmemiştim. bazıların da hiç belirti olmuyo ama kaç haftalıksınız
Ruken_olgn Busraarsubbb benimde çok fazla ağrılarım var niye böyle ağrıyorum diye düşünüp duruyorum kötü bişey var mı diye
Busrakdr_ Busraarsubbb herkesin gebeliği farklıdır kimi 9 ay rahat geçirir olabilir herkes sancı çekip mide bulantısı yaşamaz
Altnzeynep Busraarsubbb bn 6. aya kadar hicbirsey anlamadım gebeliğimden çok rahat geçti şükür ne mide bulantısı ne kusma ondan sonra koku hassasiyetim başladı ve göbüş çıkmaya başlayınca vücut ağırlaşmaya başladı korkmana hiç gerek yok gayet normal herkesin hamileliği farklı olurmuş doktorum da öyle demişti bana.
Altnzeynep Busraarsubbb bn bı hafta sonra gitmiştim kesinlesşin diye bekledim sizde adet gününüzün üzerinden bı hafta flan geçmişse gidin isterseniz
Elifterzii Bende 6 aylık hamileyim. Hamileligim boyunca hicbir belirti yaşamadım. Etrafımdaki hamileler ya kusuyor ya midesi bulaniyor. Bizde tık olmadı 😂 Gerçekten herkesin hamileligi de dogumuda kendine özgü