Mbd ben kraftin park beşiğini kullanıyorum anne yani seklinde kenarı iniyor. 20 aylık bebeklerim şuan hala kullanıyorum. Şuan kraftlar aşırı gereksiz pahalı ama. Bı bebegm daha olacak daha uyguna farklı markalar var ondan alıcam anne yani park beşik.