xarasmomx
32+2 hamileyim cok özur diliyerek soruyorum azicik birsey yesem karnim agriyor hemen tuvalet ihtiyacim oluyor normalmi bu durum?
denizefe
bebek bagraaklara baskı yapıyo artk bende aynıydım
ArzuGl
Bebiş bütün sindirim ve boşaltım sisteminin üzerinde tepindiği için çok normal:)