14+6 dan bizde merhaba diyelim. Mide bulantılarım hâlâ devam ediyor -3 kilo vermişim ama bebiş çok hareketli ☺️ cinsiyeti göremiyorum dedi doktor bu sene çocukları erkek sanırım kimse sorsam erkek. 3 gündür hastanede yatıyorum kanamam oldu ama bir ped kadar doktor 3 4 pedi aşarsa tekrar gel dedi 3 gün yattım çıktım böyle bi olay yaşayan var mı? Düşükte değil çok şükür ama sancılarım da çok fazla