38+5 haftalığım. İlk çocuğum oğlum olacak. Salı günü kontrolüm var tam 39 haftalık olacağım o zaman. Doğumla alakalı hiçbir belirtim yok. Geçen haftaki kontrolümde doktor kafası aşağıda ama doğum kanalına inmemiş dedi. Nst ye giriyorum sancı çıkmıyor halbuki yalancı sancılar yaşıyorum. Bir önceki hafta çatı muayenesi oldum açılmam yoktu. Geçen haftada nstde sancı çıkmadığı için çatı kontrolü yapmadı. Eğer sezeryan istersen haftaya yaparım istemezsen 15 gün daha bekleyelim dedi ve bekliyorum ama karnım çok sertleşiyor sürekli bir yere toplanıyor çocuk. 155 boyum var minyon yapım var. Doktor 1.55 altı normal yapamaz sezeryan olur dedi kafamda karıştı. Nişan, su ve düzenli sancılarım yok. Ne zaman başlayacak bilmiyorum ne kadar süre sonra doğum yapacağımı da bilmiyorum. İyice strese girdim. Çocuk halen doğum kanalına inmedi sanırım çünkü sürekli midemin üstünde ayakları. Hiçbir belirti olmazsa 40 haftayı tamamlarmış olursam yinede normal doğum yapabilir miyim?