Aysedgrlikrkmz canım bende 1 buçuk senenin sonunda hamşle kaldım ayrıca pko vardı bende tedavi gördüm 3 ay olmadı dedim bırakıcam olmuyosa olmuyo daha genciz dedim spora başladım biraz kilo verdim 1 ay sonra doktora gideyimmyine artık olmuyo dedim 6 ay geçmişti üstünden adet olmayu beklerken hamile olduğumu öğrendim o yüzden kafaya takmamk çok önemli illa takıyosun ama rahat olmak lazım ben bi ara eşimle sırf bebek için birlikte oluyodum ama o ay hiç bebeği düşünmedim eşimi ve kendimş mutlu etmeye baktığım ay oldu yani bide senin bi problemin yokmuş bende olmasına ragmen hamlie kaldım rabnim doğru zamanı biliyo