Ayseee60 Kışlar nakışlı isim yazdırılan bir hastane çıkışı istiyorum yaptırıp güvendiğin bir sayfa varmı önerir misiniz
cigdem4154 Ayseee60 aklimatasarım çok memnun kalım hem de uygun ilgi de çok güzel tulumda görünmeyecek bir hata yapmışlar o yzden 2 adet göndermişler çok ince bi davranıştı benim için gavsiye ederim
Zynpcbi Ayseee60 https://ty.gl/51t121lfhk trendyoldan sipariş instagram sayfalarına güvenemedim gelmesini bekliyorum
Pyrz_07 Ayseee60 ben instgramdan konuşup sitesinden satın aldım sorun yaşamadım 15 gün içinde elimdeydi 10 gün yapım süresi vardı sorun yaşamadım
Kbraa_ Ben instagramdan yaptırmıştım canım 15 gün gibi bi sürede elimde olmuştu Serminin_nakisdunyasii tulumları yumuşacıkkk çok güzel 🤌🏻