Pyrz_07 Kader6056 şefaf ve devamlı gelirse su oluyormuş o akıntıdır bende de oluyor 33 haftalığım 2 haftadır akıntım yoğunlaştı ama normalmiş
Aybukeninannesi01 Kader6056 enfeksiyon canım o bendede oluyordu mantarın bi turu dedi doktor fitil yazdı onu kullanıyorum