Melekd valla canım benim adetime 3 gün kala ben pembemsi bir kaç damla kan gördüm ve adet olduğumu düşündüm ped taktım ama sonra bir damla bile gelmedi gebelikle ilgili hiç bir belirtimde yoktu o yüzden bekledim adetimden 10 gün geçti ne adet oldum nede bir belirtim var herşey normal gidiyor sonra test aldım yaptım iki çizgim de kırmızı çıktı pozitif yani ve şuan çok şükür 16+2 yiz bence seninde öyle olabilir daha erken olduğu için çıkmamıştır adetin geçsin bir kaç gün sonra tekrar test yap inşallah çıkar rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🧿