Snmoyk Haftada sezeryan olacağım ama tam da bu 9 günlük bayram tatilinin ortasına denk geliyor benim gibi bayrama denk gelen var mı doğumu doktorlarınız bayram sonrasına mi bıraktı biz daha hiç konuşmadık?
Deletedmom_110 Snmoyk canım benimki de bayram tatiline denk geliyor ve doktorum gelmek için + ücret istiyor 1500 gibi bişey seninki de istiyor mu
Pyrz_07 Snmoyk doktorunuzla konuşun sizin istediğiniz zamana vercektir bende dün gün aldım belirli bi aralık verdi o tarihlerde alabilirim gelişimini tamamlar dedi biz 25 temmuzu seçtik özelse sıkıntı yaşatmaz