İzmir de hastaneden doktordan yana bi yüzüm gülmedi mne özel ne devlet . Derdimizi anlatamadık. Burda tayinciyiz aileler yok. Eşim abisinin nikahına memlekete gidecekti uçaktan indi çocuk fenalasınca sağlığı herseyden önemli tabiki ama bi tane abisi var onunda en güzel gününe gidemedi .