zzhrrl Kızlar 38+6 haftalığım birkaç saattir sol kasığımda adet ağrısı gibi ağrı var sürekli devam eden ama aşırı şiddetli değil biraz sümüksü akıntı geldi, doktoruma haber vermedim acil bir şey değil diye sizce doğum başlıyor olabilir mi?
ahenkk_1224 zzhrrl sancıların düzenli ve sık olması lazım. Bu dediğiniz yalancı sancı da olabilir. Dogum sancısı düzenli bir şekilde girer ve çıkar
aysucbk zzhrrl aynısı bende de vardı doğum yaklaştığı için böyle şeylerin normal olabileceğini söylemişti doktorum. Ağrı yayılıyor karın taş gibi kesiliyorsa o zaman hastaneye gelmemizi söylemişti
atak13 zzhrrl 38+5 benimde dün felaketti gece ağrıyla uyandım salı sezaryen olucam dişimi sıkıyyorum şuan hala adetmişim gibi ağrı var sancı yolkta