Syldz45 bol su ve takviye bestlak alabilirsin eczaneden. Suya damlatıp içiyorsun. Sessiz sakin emzirmeye çalış. Emzirirken olumlamalar yap bebeğim doyuyor sütüm çok vs. Az deme geliyordur merak etme, ilk o endişeye kapılıyor insan haklısın. Neye göre az, bebeğin doysun yeter. Emzirdikçe çok çok çoğalıcak hem. Bol bol emzirmeye bak ve sağlıkla büyüt🦋