girl_boy_annesi Ebilfe Ben Ali imran ismini duydum çok güzel 💙 Benim de bir kızım var ismi Hümanur şimdi rabbimin izni ile bir oğlum olacak bizde muhammed Alpaslan düşündük 💙
Ebilfe Dini anlamı güzel ve birazda çok kullanılmayan bir isim düşünüyorum bir türlü bulamıyorum bu isimler nasıl acaba ebrar isimli kızım var . Erdem Ali güzel mi
zayn6 Aziz ismi çok güzel ama anlamı çok ağır bir isim tek konmamasında fayda varmış sanırım öyle duydum erdem ali çok güzel 🧡