Betullyillmazx Kızlar sancım bu aralıklarda çıktı. Eve yolladılar yerleşme ağrısı diye. Normal mi ya kafama takıldı
Seymanurrrr Betullyillmazx benim cuma günü 100lere cıktı en düşügü 20 yi gösterdi 😂15 dk boyunca zirve yaptı hala evdeyim 😂
Betullyillmazx Kuputo ay bende ilk defa 34 gördüm korktum.. bu bilgi çok işime yarayacak çok teşekkür ederim 🌸
Betullyillmazx Mehtapca06 ay ciddi mi 😅 benim ilk gebelik olunca en ufak bilgim yok 34 e korktum 100 gorsem herhalde durumum daha vahim olurdu 😅 Allah sağlıkla kucağına aldirsin canım benim ❤️
Mehtapca06 Betullyillmazx bak böyleydi hatta https://imgyukle.com/i/VHpiYp ama yok yani resmen dogurucam diye beklerken evde gayet saglikli duruyorum 😂 kafayi yicem
Betullyillmazx Mehtapca06 aaaa harbiden 😅 squat filan yap kız böyle merdiven in çık ben 100 görsem boyld herhalde ziplarim doğsun diye 😂
GamzeGuzeller Mehtapca06 açılmanıza bakıyorlar mı pekii vücudunu sancıyı hissetmiyor olabilir ama peki ya açılmanızz varsa, benimde sonra nst de iki kez sadece 60-70 i gördü düzensiz diye birşey demedi sanırım
Mehtapca06 Dilaaayy15 nst de cihaza bagliyorlar cikiyor ama kendin eger benim gibi sanci hissetmedigini dusunuyorsan bebek kasiliyor karnin surekli gerilip gevsiyor
Mehtapca06 Betullyillmazx neleri deniyorum bir bilsen bu saatte yürüyüşten geldim birazdan sicak suya oturucam 😂
Betullyillmazx Seymanurrrr ben heyecandan orda doğururdum galiba nasıl azimmm😂 iyi haberlerinle geeeeelll😍😍😍😍
Seymanurrrr Betullyillmazx valla erken dogum riskim vardı zaten sıkıntılı süreci geçti ya onun sevinciyle hiç sancıları umursamadım😂 teşekkür ederim 🙏🌷