Arkadaşlar merhaba ben size acil bir şey sormak istiyorum daha önce başına gelen var mı lütfen acil yardım edin ben ayın 16 da 6 haftalık gebe olduğumu öğrendim Öğrendikten sonra o gün kanamam azdı Doktor yerleşme kanaması dedi Ve ne olur ne olmaz diye düşük önleyici kanama azaltıcı ilaç verdi Ama şu an ayın 19’u ve halen kanamam devam ediyor ve bir günlük pedi dolduracak kadar aynı zamanda çok ağrım var benimle aynı şeyleri yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor