Kızlar merhaba kısa zaman oldu aranıza katıldım herkesle dertleştik konuştuk ben kocamla severek evlendım hamıle kaldım ilk başta gayet normaldı sonra sonra çocuğu istememeye başladı yurda verecegız dedı caresızım ailem desen sahıp çıkmıyor babası var o baksın dıye kocam dıyor vermezsen sahıp çıkmam boşanırız alır gıdeeım başımı ulaşamazsın çok yoruldum kocam para vermıyor ufak tefek bırıktırıp daha çocuğuma zıbın aldım 28 haftalığım kızım olcak caresızım bana akıl beton Allah rızası için kınamayın dışlamayın kötü yorum yapmayın