Kubraaatmr bende çocukken çok korkuyordum dişim çok sızlasada deli gibi ağlardım gitmezdim ama şimdi iğneye kadar acı var ondan sonra olmadıgını görünce ne bileyim eskisi kadar korkmuyorum hafif acır gibi bile olsa hissediyorum de doktor garanti olsun diye bir iğne daha vuruyo hepten uzun süreli uyuşur daha az panik yaparsın ben bu sayede yendim korkumu , diş çekimi yine beni ürkütüyo ama onun dışındaki hiçbirşeyden korkmuyorum diş eti amliyatı bile oldum kız canlı canlı damağımdan et kesip diktiler sen düşün