Zey-neppp çok teşekkür ederim canım cevabın için… Erken gebelik olduğu için çok hassas bir test sanırım ve çok ince bir çizgi veriyor. Zaten betam da 2 çıkmıştı bu da ben görüyorum hayaletimsi silik var ve yarın zaten kan vereceğim… Umarım yükselmiştir.