dentin Çözümü var mı ? Hangi tarafıma yatsam oraya öyle bir vuruyor ki gözümden yaş gelircesine . Uykusuz kalmak beni bitiriyor
Zey-neppp dentin u dentin uykuyu tutturana kadar yatarken uykunuzu getirecek bir hareket yapın. Gündüz hareket ve ses olduğundan bebek uyuyor. Gece ikiside olmadığı için uyanıyor . Bunun bilimsel bir açıklamasıda vardı unuttum şuan. Müzik sesi sizi rahatsız etmezse müzik dinleyerek uyumaya çalışın. Bebekte uyuyacaktır 😂
Srpgrns dentin bende 29+0 dayım dün tekmeleriyle uyandım benim hoşuma gidiyo şimdilik 😅 zorla gözümü açıp karnımı izlemek istiyorm gözüm kapanıyor.uzun süredir geceleri sık sık uyanıyorm zaten uykusuzluğa şimdiden alıştm beni pek etkilemiyor
Sbm050421 dentin 28+2 bebişim beni de uyutmadı , tekmeleriyle başladık güne bakalım 🥰 bir yandan çok uykum var bir yandan da çok tatlı sürekli izleyesim var , annelik = delilik 🥳🥰🥰
Seher26 34 haftaligim o tekneler daha da sertlesiyor can yakıyor ama yine de onun icerde oyle hareketli hali insani mutlu ediyo
Meleq dentin bir tekmezede de benim..vurdukça sol tarafım acıyo karnım yırtılıyor sanıyodum vura vura böbreklerimi kanatmış yaramaz kızım..
Ksks07 dentin biraz sabredin bebek büyüyüp yeri daraldıkça azalıyor. Tekme sertliği artıyor ama hareket ettiği süre azalıyor. O zamanda ağırlaştığınız için uyuyamıyosunuz ama olsun 29-32 en hareketli dönemleri bence :)