karbebek 5+5 Haftalık hamileyim beta hcg 1313,2 çıktı sağlık ocağına gittim kaç doktor gördüyse Ooo çok yüksek dedi , yani iyi mi kötü mü anlamadım acaba ikiz de o yüzden mi yükse diyorlar bilen var mı
Deletedmom83940 karbebek betayla ikiz olduğu anlaşılmaz dört haftalıkken öğrendim 3505 di tekil gebeliğim var
Dark karbebek yüksek değil normal. Beta ile ikiz vs anlaşılmiyor ultrason ile anlaşılıyor. Benim sizin haftada 23 binlerdeydi tek gebelikti. Google’dan tablolara bakın haftalara göre degerler var ama onlar genel değerler, beta kişiye göre değişiyor
Czn2105 karbebek 5+6 da 34.522,16 çıkmıştı ikiye katlanarak gittiği için normal benimki de tek gebelik
Tugcek33 karbebek benim ikiz gebeliğim o haftalarda 70 binlerdeydi. Sizin değeriniz gayet normal önemli olan gebeliğin sağlıklı olması🌸