NurM1 yok valla eşim benim.iki gün boyunca hep yanımdaydı. Dohumhane yoğun değildi serviste boştu şansıma belkide bilmiyorum. Annem , eşim, görümcem hep yanımdaydı iki gün ve ziyaretçiler de geldi çıktı çok rahat çok güzeldi herşey herkes anlayisliydi özelde olsa o kdr kişiyi hayatta almazlardi. Eşim hiç ayrilmadi yanımdan valla