Tugceonur bende şuan bebek baskı yapıyor baya alta doğru kasılmalar hep çok fazlaydi ama baskıyı ilk defa bu kadar çok hisseidyorum dün 2 cm açıklığım vardı bugün sabah nişanım geldi. Ama belden kasiga vuran ağrım yok kasılma ve baski var doğum başlıyor olabilir mi?