Bazı süper kahramanların pelerini yoktur…
Onlara ‘BABA’ denir!
Baba olan, baba olmak isteyen, babalığı yüreğinde hisseden tüm babalarımızın babalar günü kutlu olsun!
Fakat annelerimiz bir sorun var… Forum’da erkek üye yasak. İletirseniz çok sevineceğiz. :))
🥰