ruya-11 benim de ikinci hamileliğim 18+1 olduk. Her gece elimi karnıma koyup dinleyip hareket bekliyorum ama yok 😅 15. Haftada bi kıpırtı olmuştu sonra yakalayamadım bazen hareket ettiğini anlıyorum karnımda bişeyler oluyo ama elimi koyduğumda hissetmek istiyorum yok yok yok 🤷🏻♀️ Sabırla beklemeye devam napalım