Ben 11 hastalıkken bir kez gittim Şefik beye hastane çok yoğun olduğu için bir daha tercih etmedim ama şimdi düşününce sanırım gittiğim doktorların arasında en ilğilisi 11 hastalıkken bebeğimin renkli fotoğraflarını da vermişti tavsiye edebilirim iyi bir izlenim bıraktı bende