34 haftaligim ve bebek 1 ,1 buçuk hafta önden gidiyor. Birkaç gündür fark ediyordum ayaklarımin sistigini. Bugün 36 numara ayakkabimin arkasına basmak zorunda kaldım çünkü olmadı. Üzeri çok et et hale geldi. Az önce sandalyede otururken bir bacağımı altıma aldım almaz olaydım biraz sonra bir baktım göçük oluşmuş ve kemiklerimde fena bir ağrı var. Ben tuzu birkaç aydır kullanmıyorum sebebini de anlayamadım.