Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 1 bucuk ay oldu burada cok pozitif doğum hikayeleri okudum acaba benimki nasıl olur diye cok düşündüm
27.04.2022 kadir gecesi sabah saat 06:00 hafif ağrılar ile uyandım ,doğum sancısı oldugunu hiç düşünmemiştim cok hafif oldugu için ve doğumdan aşırı derecede korkum vardı cünkü kime sorsam zor diyordular bende gözümde cok büyütmüştüm ama okdr da büyütmeme gerek yokmuş tamam çok kolay demiyorum ama dayanılmayacak gibi de degldi sancılar 3-4 dk arayla geldigi için aralarda dinlenebiliyorsunuz ve Allah gerckten yardım ediyor 🥰 ilk doğumum bu arada , neyse sabah uyandım 1 saate kadar yatakta kaldım sancı geliyordu ama ben hala inanmıyordum sancı olduguna Normal bir agrı sanıyordum Agrılar 3-4-5 dk da br gelince ozman anladım ki doğum sancısı kalktm evin içinde gezdim biraz agrılar hala hafif hafif devam ediyordu saat 9 a doğru eşimi uyandırdım kalk sancım var diye oda şaşırdı tabi cünkü beklemiyorduk Agrılar git gide artıyordu sancı gelince oldugum yerde kalıyordum yürüyemiyordum eşimde o sırada takılıyodu bana agrımı unutiyim . Korkmiym diye ben o sırada o agrıyla ona cok kızdım 😂 ben burda acı cekiyorum senin yaptıgına bak diye ama istemsizce tabi ki Sonra doktorumuzu aradık hemen hastaneye cagırdı bizi hastaneye gitmeden duşa girdim sıcak su belime tuttum biraz da olsa rahatlattı agırlar hala devam ediyordu ve git gide artmştı hemen giyindik saat 10 da evden cktık cantamı yanıma almadım. Doktor bizi yine eve gönderir düşüncesiyle neyse hastane bize yakındı arabayla 5 dk ile vardık ve doktorum acıklıgıma baktı 4cm ama bebek kanala inmemiş hala dedi ve hemen doğumhaneye deyince ben cok şaşrdm heyecan korku bütün duyguları bir arada yaşadım. Eşim giriş işlemlerimizi halledince beni doğumhaneye aldılar ve eşimi artık hiç görmedim Doğumhaneye inene kadar yarım saat geçmişti ebe acklıgıma baktı ve 8 cm dedi. Bu kadar hızlı ilerledigne cok şaşırmıştım bir yandan da seviniyorum tabi. Bir yarım saat sancımı cektim bebek kanala inmedigi için suni. Verildi iner diye ama hala tık yok bizimkinde suni. Verilince agrılar biraz daha arttı . Yürümemi istediler agrı gelince çömel felan ama agrı gelince oldugum yerde kalıyordum kimseyi de yanıma almadılar iyi ki. Telefonumu yanıma almşım sancı cekerken eşimle annemle konusuyordum sonra Doktorum ne zaman gelecek artk dayanamıyorum dedim acıklık. Hep aynıydı ve bebek inmiyordu ebe 9 cm acklıgın var bebek kanalda olsaydı 10 defa doğurmştun dedi yan odada da doğum yapan bir kadın vardı öyle br bagırdı ki ödüm koptu Allahım o korkuyu anlatamam en son ebe. Eliyle suyumu patlattı ve sürekli ıkınmamı istiyordu karnımıda biraz bastırdı bebek insin diye Sonra doktorumu aradılar doktorum geldi birkaç defa ıkınmamı istedi ıkındım ama tam ıkınamıyordum yapamıyorum dedim ebe. Hemen Karnımı bastırdı canım acıdı biraz ve değişik bir baskı hissediyordum bebeğin kfası cıktı sonra vucudu 12:48 de minik kızım doğdu 😍🥰nasl cktıgını anlamadım birden bütün agrılar gitti 4 dikişim. Var. Agrı kesici yapıldıgı için hissetmiyorsunuz Sadece cok az bir keresinde hissettim onun dısında hiç hissetmedim ve sonra bu muymuş dedim korktugum kadar değildi yine olsa yine normal dogururum yani bebek kanala inmeseydi sezeryan olacaktı cok şükürr ki normal oldu çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🥰ve sakın korkmayın ben yaptıysam sizde yaparsınız😊 biraz uzun oldu kusura bakmayınn.
*sancı geldikçe Hz. Yunusun duasını okudum 🌸