umutsuzolma ben hem mochi hem elektrikli pompa kullandım. Emzirirken mochiyi taktım oraya baya birikti ama kısa süre kullandım yani bi süre sonra göğüs terbiye olunca o kadar kontrolsüz akmıyor süt. Pompayı her gün 3 sefer falan kullandım ama sağıp buzluğa attım sonra içirdim çok iyi oldu. Ben dolap uygulamasından çok ucuZa almıştım temiz. 0ına o parayı vermeye değmez.