TugceArslan Smyyblstr 36+6 olduk az önce. Doktorumuz 3200 civarı dedi ama sadece 50 gram almış bir hfta önce de gitmiştim. Son haftalarda az mı alınıyordu. İkinci hamileliğim ama unuttum
Slnynk22 Smyyblstr 36+4 te 3200 dü. 37+4 te gidicem yine çarşamva günü. Her hafta 250 gr falan alıyor çok şükür. 3400-3450 olur heralde bu gidişimde
cnn34 Smyyblstr tam 37 iken gittim 2850gr dı doktor bebeğe kilo aldıracak şeyler yemememi söylemişti dikkat ettim afern sana dedi inşallah güzel kesisiz bi doğum yapacağız böyle devam et dedi yoksa önden gidiyodu kuzum😀