Leylaucr Nisagerek geçmiş olsun hiç üzülme ilk gebeliklerde oluyor iki kardeşimin ikisindede oldu ilk bebekleri gelişmedi sonrasında 2.şer tane çocukları var şimdi
Leylaucr Eylulsmom_02 benimde aynı sizin anlattğınız gibi oldu kanamam .devletteydi doktorum hemen gittik iğne ilaç serum kanamayı bir günde durdu her devlet hastanesi bir değildir
Nisagerek Eylulsmom_02 beta değerim çok dusuktu sadece kan aldılar hicbirsey yapmadılar düşürüyorsun dediler sağlıklı bir gebelik yokmus zaten dediler bende şaştım kaldım ne bi serum ne bir agri kesici hicbirsey yok