twinboymama Snmbysl fl ölçümünü 7 ile çarpın. 4.82×7=33.74 bebeğinizin boyu üç aşağı beş yukarı 33 cm
Kubos01 İlk kıZım 34 haftada 47 cm 2400 doğdu ikinci bebiş 35 de 2650 gr 50 cm boyu 36 olduk yarın gideceğiz bakalım nolacak 🙈ben 1,65 babası 1,90 🙈
csmaknc Leyli_Nehar 32 de 2006 gramız ben yarım kilo alıyorum geri kalanı bebeğe gidiyor çok zor. Kilo alan biriyim 😂 tombik olcak eşimde bebekliğinde tombikmiş ona çekti herhalde
Kubos01 Smnr_ensar evet canım bizim kan uyuşmazlığımızdan dolayı uzayan sarılığı vardı o yüzden yattı yoksa kilosu iyiydi ve oksijen sıkıntısı yoktu
3oglanannesi Leyli_Nehar normal kilosu haftasına göre iyi gayet burda benim ki 3 kilo 4 kilo diyenlere takılmayın her bebek farklıdır
Geberikannee Leyli_Nehar benim oğlumda öyleydi Hep uzun ve kilolu çıkardı Dedikleri gibi de 58 cm 4.200 doğdu şuan 2 yaşında ve uzun maşallah 💜