Ormanmeyveli kilosu fazla olanlar genelde gebelik şekerinden oluyor galiba. Benim 4 gün önden gidiyor ki önden de gitmiyor aslında erken yumurtlama olduğu için erken döllenme olmuştu ama regl tarihine uymuyor. Onda bile 22. Haftamda doktora “gebelik şekerinden olabilir mi?” Dedim korkumdan. Her bebeğin boyu, kilosu kendine özeldir ve aşırı zayıf, kilolu olmadığı sürece hepsi normaldir işte 😂