Vctry1706 Aybarsss0606 3 yaşında oğlumun adı o kadar seviyorum ki ismini 🥰 şimdi de Göktuğ’umuz yolda 🥰
minikturtam1 BRUTAL-BETTY bizde Emir alp düsünüyoruz nasip olursa.isimler karakteri etkiler diyorlarlar. Emir ismi nasil sizce ?
BRUTAL-BETTY minikturtam1 çok sakin ve uslu bir bebekligi vardı Aras yaramaz olur dediler inanmadım gerçekten de öyleymiş diğer oğlum çok enerjik hiç yerinde durmaz.emir okul da da başarılı ve öğretmenler tarafından sevilen bı öğrenci
MinikAdamim_ve_annesi Bizde kayra efe düşünüyoruz oğlumuzun adını ama henüz tam karar verebilmiş değiliz kayra ismi unisex bi ismmiş kızlarada koyuyorlarmış bu yüzden biraz düşündürdü beni
Lito MinikAdamim_ve_annesi aynı bende cnm Kayra diyoruz halen ama kararsız karşına buyudugunde çıkar beğenmez diye
Snmdrm Eşim r leri söleyemediği için r harfli düşübmedik hiç atlas-kuzey 2 si arasında kaldık bizde sizce 🫣 ?
Lito MinikAdamim_ve_annesi cnm Kayra kızlarda konula biliyormuş o yüzden vaz gecdik Muhammed Aras koymayi düşünüyoruz aslında ismini koyduktan sonra güzel gelicekdirdiye dusunuyorum