rufeyde-96 ben de 31.haftadayım benim de çatlak oluşumuna çok yatkın bi vücudum var, ergenlikte falan kalça basen bölgelerimde hep çatlaklar oluşmuştu ..geçen kontrole gittiğimde doktorum karnıma baktı, iyi gidiyor çatlamıcaksın sen dedi ama burdan gördüğüm kadarıyla 35ten sonra çıkıyormuş çatlaklar..ben de lierac ve madecassol kullanıyorum, yine de çatlayacağımı kabullendim 🤷🏻♀️