sule0162 teşekkür ederim Allah razı olsun 26+5 te erken doğum yaptım 2 gün yaşadı bebeğim sonra kaybettik malesef idrar yolu enfeksiyonu ve serklajliydim onun dikislerin oradan enfeksiyon başladı ikisi birden tetikledi kanıma falan karışmış yavrum da kim bilir neler çekti erken doğmak için çok uğraştı doktor içerde tutamadı enfeksiyonum bebeğime de bulaşmış küçücük bedeni kaldiramadi 😔