Benimde doktorum makat geliş olduğunu söyledi 28 haftalıkken sezeryan olabilirsin dedi daha erken değil mi normal doğurmak istiyorum dedim inşaallah döner demişti üç hafta sonra gittim yine makat dedi iki hafta sonra gel dedi Pazartesi kontrolüm var inşaallah dönmüştür diye ümid ediyorum yine makat olduğunu söylerse doktorumu değiştiricem başka doktora da görünmek istiyorum sanki rahata kaçıyo gibi geldi 😑😑