Tunti daha cok kucuk oldugu icin emmeyi bilmiyorlar icgudusel olarak evet emiyorlar ama tam olarak ogrenmeleri zaman aliyor sanirim. Ablam yeni dogum yapti 2saatte bir doktor emzirin dedi. Size de demislerdir. Uyuyor diye kiyamamazlik etmeyin. Altini alin her emmeden once, uyanmiyorsa topugunu falan sikistirin uyandirmak icin dediler. Su an 20gunluk sutte fazlalasti cok sukur bebiste daha iyi emmeyi ogrendi. Acikinca kalkiyor ama ilk gunler aciktiginin farkinda olmuyormus zaten bebek surekli bir uyku hali. Sarilik olmamasi icin emzirin. Zaten sut kuzulari sadece memede bile durup ten temasi kurmasi cok onemli. Bebisinizi gule gule buyutun.