Srfe Cinsiyetmz belli oldu postta acmıştm hayta ufak bır partı yaptık kendı aramzda ama içime bir kurt düştü 14 haftalık tam uygulama ve takıbe göre ultrasona göre de 14+4 😊
Izlem_trky55 Srfe ay doktor bize de bugun erkek dedı ama sizin cok bariz pipi belli ve bızım 18+4 19+4 olarak cıktı bebek büyükmüş bize gosterdıgı pipi böyle değil maşallah ne kadar büyük 🤦🏾♀️
Srfe Sermec27 erkek dedi evet doktor hatta ikili taramamızda tahminde bulunduerkek ama değişir bu haftalarda yanılma olur dedi kesinlik veremem demişti bu hafta pozisyon uygun degil dedi ilk önce idrara sıkışık degilsin dedi ama sonra biraz baktı video da cekti eşim tabi biz anlamadıgımız için kağıda yazdılar ve daha once be demiştik dedi bizde erkek demiştiniz tahmininiz olarak dedik ve hıııı dedi yüzü gülmeden sanki böle tam tersi hissi gibi bir mimik yaptılar sekreteriyle biz part yapacagız demiştik cünkü belli etmemek için gayet inandırıcılardı 😆😆hatta ve birkaç kere sorduk kesin degl mi dedik evet kesin dedi etrafta değişen vs oluyor ya degişmez sanırım cünkü bir şeyler almak istiyorum 🤗🤗🤗🤭🤭🤭
NurM1 Srfe bende ilk 13 de sonra 14 de öğrendim en son 18 de gittim aynıydı detaylıyı bekliyorum ve benim ultrason resmimle aynı değişmedi
Srfe Sermec27 amin inşallah 😊 kordon olamaz diye düşünüyorm artık ondan paylasmak istedim bilgisi olup anlayan ve fikri olur diye😊
Srfe NurrrH öyle mii🤭kordonolamaz da işte insan acaba diye düşünüyor görüp duyunca 😀🤭 amin inşallah sağlıkla kucagımza alalım inşallah 🤗🤗💙💙
Srfe NurM1 sağlıkla kucagumza alalm inşallah evlatlarımızı cinsiyet mühim degil sadece ilk gebeligim oldgu için bir şeylet almak için sabırsızlanıyorm 🤲🏻☺️💙💙
Hlal Benmde erkek dedi doktor 14.haftada suan 37 haftaligim yanilma olmadi,ilk hamileligimde de 14 haftamda ogrenmsdm kzdi..