Huriye959595 Kızlar hamilelik kıyafetlerinizi ne zaman almaya başladınız? Biz 4 buçuk aylığız. Taytlarla rahat ediyorum ama lastik izi oluyor yine de. Ve instagramdan falan var mı güvenilir site?
Nskyhn Huriye959595 ben Trendyoldan büyük beden alıyorum bı de esnek olanlara bakıyorum elbise alıyorum doğumdan sonra küçük bir daraltma ile sürekli de giyilir