Kızçelerim batmanda ikamet ediyorum bugün bile akşam saat 19:00’da hava 40 dereceyi gösteriyor +baraj nemi var , camları katiyen açamıyorum.Dışarıda ki nem yaşadığım yerin kuraklığından dolayı içeri evlere full toz doluyor.Bebeğim Ağustos sonu Eylül başı doğacak ve o aylarda da sıcaklık fazla oluyor ve sizden buhar makinası önerisi istiyorum.Kış olsa soba üstüne tencereyle su koyarım ama yazın maalesef olmuyor bebeği salon da yatıracağım (klima salonda ) diğer odalara girilmiyor bile sıcaktan.Termometre aldım e bebekten ama şuan salon nemi düşük gösteriyor onu dengelemek için istiyorum tavsiyesi olan memnun kalan alan yazabilir mi rica etsem 🙏🏻🙈😘