Ah içim o kadar yanıyor ki sanki hiç sönmeyecek bir ateş gibi 25 şubatta kaybettik bebeğimizi 3 aylıkken kalbi durduğu için şuan yaşasaydı tam 28 haftalık olacaktı her kadın gibi eşimin çok iyi bir baba olacağına inanıyorum ama olamadı maalesef içten bir babalar gününü kutlayamadım eşimin rabbim inşallah nasip eder bir gün bizde anne baba oluruz ve özel günler canımızı acıtmaz 🙏🏻 Rabbim isteyen herkese sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻