memurehanim Kızlar sol boşluğumda bugün bi agrı başladı gaz sancısı olduğuna emin gibiyim sonra aşagıya da indi o agrı sol tarafta kasıkta ve çok yüksek ihtimalle gaz sancısı nasıl geçer bu çare var mı 😓
Xxfatma memurehanim canim bendede olmuştu kendini iyi hissedince kalkmaya calis evin içinde biraz yürüyüş yap eşin yada bı başkası elinden tutsun yavaş yavaş hareket et
Xxfatma memurehanim aynen öyle yavaş yavaş yürümeye devam et kendini iyi hissedince birakabilirsin ben baya ağlamıştım çok kötü girmişti