21+2 hamileyim bebeğimin kilosu 425gr sizce iyi mi?
Afhkl iyi bence benim de 21+3 te 475 gramdı doktorumuz gayet güzel demişti
BeyzaF yaa içim rahatldi Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ♥️
Afhkl amin canım cümlemize 🙏🏻♥️