[silindi] canım dış gebelik kimyasal gebelik ve sağlıklı iki gebelik yaşayan biri olarak söylüyorum hepsi birbirinden farklı. Ağrı batma hamilelikte de olabilir, kist de olabilir. Özellikle dış gebelik ve kimyasal gebelikte hiçbir belirtim olmadı. HCG takibinde farkedildi. O yüzden canını sıkma. Şu an 13 haftalık hamileyim öğrenmeden önce adetime 1 hafta kala kasık batması oluyordu tek taraflı. Hatta 8.haftada yine oldu tek taraflı şişlik ağrı batma hissi, 9-10.haftalarda hafif lekelenme oldu geçti. Bunlar olağan şeyler. Sen içini ferah tut.