JJ19 Kızlar et yiyemiyorum hiç olmuyor, tavuk çok severdim o bile midemi bulandırıyor, kuzu kokuyor, dana da bile koku hiss ediyorum, balık zaten pişecekse mutafaga bile giremem, sizce bir zarrı olur mu?
sgok JJ19 evet bende de oldu ama su an 21.haftadayım ve kırmızı et disinda tavuk balık yiyebiliyorum kırmızı et fobi kaldı 😅😅
Gny18 JJ19 bemimde oldu canım. Normalde etobur biriyim hamile kaldım 3 ay evde et pişirince bile maske taktım asla yiyemedim ama bi zararı da olmadı çok şukur. Gebeliğim ikiz bu arada. Psikolojini bu durum için geçecek diye hazırla 3 ay 12 gunluk hamileydim tamamen geçti. Surekli bunu duşunursen fobi olarak kalır.