Olmuyor-12 İnstagramdan sipariş verdim eft ile 227 tl ödedim ne ürünü yolladılar ne para iadesi cevap verende yok üstelik sakın sipariş vermeyin
Bebisiannesi Olmuyor-12 ben de bi siteden aldım kapıda ödeme ile ödeme yapacaktım Kargo dahil fiyatından 20 TL yukarı geldi ama ben bırakmadım 20 liramı istedim 2-3 gün taciz ettim resmen
benimmdunyamm Olmuyor-12 şikayet edeceğinizi söylediniz mi birde kapıda ödeme varken neden gidip EFT yaptiniz
Yesim619 Olmuyor-12 EFT yoluyla kesinlikle sipariş alan siteler den ürün almayın kesinlikle dolandırıyolar
Deren12 Bir yanlışlık olabilir mi acaba ben geçen hafta sipariş verdim gayet geldiler kapıda ödeme yaptım cevapta verdiler erkwn dogum riskim var demiştim hızlı yolladılar yogunlugumuz var dedikleri halde yardımcı oldular
Olmuyor-12 Deren12 keske dediğiniz gibi olsa defalarca arayıp mesaj atmama ragmen cevap vermeye bile tenezzül etmiyorlar siz kapıdamı ödeme yaptınız eft ile mi
Olmuyor-12 Deren12 yazmıssınız pardon kapıda ödeme olanlardan fazla sikayet yok pesin ödeme yapanların hiç gitmemiş
Neslihan-672 Olmuyor-12 bende kapıda ödeme yaptım geldi benim de hatta her yazdığımda da cevap verdiler ilgilendiler de
Olmuyor-12 Neslihan-672 benim sansımamıdır böle yapmaları sabahtan beri sinirden karnım agrıyor gunlerdir görup cevap vermıyorlar
Olmuyor-12 benimmdunyamm kargo parası çok çıkıyordu guvenilirdir diye eft yaptım nerden bilebilirdimki
Olmuyor-12 benimmdunyamm şikayet etceğimi söledim sadece mesajları okuyorlar aramalarıda meskule atıyolar cevap yol
Bebisiannesi Olmuyor-12 şikayet edeceğinizi yazın eğer ona rağmen bir şey yapmazlarsa gerçekten şikayet edin dekont vardır elinizde
Olmuyor-12 Yesim619 ne biliyim oda benim eşekliğim oldu erken dogum riskim var diye acilen sipariş verim dedim basıma bu geldi