Ummugulsum05 Aynı durumdayım 38+6 haftalığım, 3 hafta önce ki kontrolumde doktorum erken gelir dedi kasılmalarım vardı artı 1 cm açıklığım, son bir haftadır ne kasılma ne ağrı kaldı. O kadar hafif ki belirtilerim bebek çıkmaktan vazgeçti 😀 Ve uzun süredi kanalda🤷♀️ Şimdi de plates hareketleri yapıyorum, yürüyüş, hurma, ahudud yaprağı çayı birde akupnuktur yaptırıyorum rahim yumjşaması için, bakalım ne zaman gelecek.