MDeniz42 Hangi markayı kullanıyorsunuz özellikle içeriğini bildiğiniz güvenilir doğal marka varsa yazar mısınız? (Dalin, mustela, Sebamed, Eyüp Sabri hariç)
zeytinkiz MDeniz42 dogdugundan beri şampuan Johnson baby kullanıyorum asla sorun olmadı konak kuruluk alerji VS yasamadık. Detarjan cok değiştirdim ama abc ve baby me den memnun kaldım genel e bunları almaya calısıyorum yumusatıcılarıda aynı sekilde 👍 Kızım 9 aylık
Ozge MDeniz42 şampuan losyon olarak iva natura aldım. Eğer bizim oradaki ebebekte olsaydı ecowell alacaktım.
MDeniz42 Birgul çok iyi markalar canım bende normalde mustela alacaktım ama mustela sonradan içeriğini değiştirdi sebamedin içinde alkol ve sls var
esraalmdroglu1 MDeniz42 henüz kullanmadım kullananlar memnun bir süredir instagramda ebeannecimm kullanıcı adıyla bir ebeyi takip ediyorum bitkisel doğal ürünler kullanıyor ve tavsiye ediyor ilgilenirsen bi bakmanı öneririm
MDeniz42 smg95 canım bebeğin ne kadarlık üstünde gözle temastan kaçının diyor ya gözü yakıyor mu acaba. Ya da deneme ihtimalin var mı ☺️
tulay06 MDeniz42 yok göz yakmıyor. Bebeğimin ilk banyosu dahil hep minoris kullandım bi sıkıntı olmadı.
Cekikveannesii MDeniz42 agartanın ürünlerini çok beğeniyorum. İçeriği temiz şampuanını aldım ama bebiş daha doğmadı denemedik. Ama genel olarak markadan memnunum sabunlarını kullanıyorum
Behiye89 MDeniz42 valla herşeyi ıncıa aldım. Hatta eşim ve kendim için bile. Çok araştırma yaptık en sonunda tertemiz olan onu bulduk