MerveEbru 31.haftam, dün kontrolüm vardı, bizim bebek yan yatışa devam ediyo 😂 doktorum bebek biraz iri olduğu için yan daha rahat sığdığını belki de bu yüzden dönmediğini söyledi..zaten sezeryan olacağım için çok takmıyorum ben..son haftalara kadar dönebiliyormuş